Dolapo dimitterer snart fra sin meget britiske kostskole og bliver presset til at skjule sit naturlige hår og ændre sit navn for at få et job i byen. Dolapo køber en paryk, men håret får hende til at stille spørgsmålstegn ved dets ophav, og hun må genoverveje sine egne antagelser om identitet.