Drifting
Cian og Pat har været uadskillelige, siden de var børn, og de gør, som det passer dem, i deres lille irske landsby. Cian er tilfreds med at køre på frihjul gennem et liv fyldt med sprut og tilfældige stævnemøder, mens Pat er begyndt at blive træt af sine omgivelser.