Generation Youtube
Da YouTube fylder ti kortlægger, vi årtiets historie gennem verdens mest berømte videodelingssides linse.
Da YouTube fylder ti, kortlægger vi årtiets historie gennem verdens mest berømte videodelingssides linse. Det er menneskelig historie for dem, der skabte det, stjernerne, det skabte og de lande, hvis skæbne det ændrede. Med tidlige hit som "Diet Coke & Mentos" og "LonelyGirl15" og supervirale hits som "Charlie Bit My Finger" og "Gangnam Style" går vi bag kulissen i det mest ikoniske videoer, møder stjernerne, der skabte dem og opdager, hvordan platformen forandrede deres liv - og omdefinerede berømmelse og popkultur.