Kelly
Efter en lang nat i byen vil en tømmermændsramte kvinde opfylde et løfte, hun gav sin mor om at fodre hunden af familiens ven. Hun er ved at opleve den værste morgen nogensinde.
Efter en lang nat i byen vil en tømmermændsramte kvinde opfylde et løfte, hun gav sin mor om at fodre hunden af familiens ven. Desværre er det værste sket, og kvinden må finde ud af, hvordan hun får transporteret et dødt husdyr gennem London.