Lyckad Upptining Av Herr Moro
Milo Moros ekspartner Adrian har været kryokonserveret i de sidste 43 år. Milo erfarer, at han kan blive optøet og bragt tilbage til livet. Da medarbejdere fra ScandiCryonics kommer for at hente kryo-beholderen med Adrians krop, erkender Milo, at han måske ikke er klar til Adrians tilbagevenden.