Kontorrotter
En satire om arbejdslivet. En fyr tager et skridt opad i virksomhedshierarkiet, da et team af effektivitetseksperter fejlagtigt bedømmer, at han har lederpotentiale.
Kontorrotten (Ron Livingston) er træt af sit meningsløse job og forsømmer med vilje jobbet for at blive fyret. Men i stedet for kastes han ud i lederverdenen, mens hans kolleger mister jobbet. Så han udtænker en plan for at svindle firmaet for en masse penge. Men for at klare opgaven må han lyve for sin sexede nye kæreste (Jennifer Aniston).