One Minute
Lizzy og Nike er i deres tyvere og ved at flytte ind i en ny lejlighed. De ser deres dobbeltgængere i en lejlighed overfor og forstår snart, at deres genboer eksisterer et minut længere fremme i tiden, og at de, Lizzy og Nike, faktisk selv er spejlbilledet, dobbeltgængerne. Da de opdager en maskeret mand på altanen overfor, må de advare deres fremtidige eksistenser for at overleve.