PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Hvert år i Lahore er himlen fyldt med tusinder af kampdrager. Naboer konkurrerer mod hinanden fra deres hustage. En perfekt mulighed for at lade sig rive med.