Preppers UK Surviving Armageddon
UK Preppers dykker ned i Storbritanniens hemmelighedsfulde samfund af preppere og survivalister.
UK Preppers dykker ned i Storbritanniens hemmelighedsfulde samfund af preppere og survivalister. Dette undergrundssamfund består af mennesker med normale jobs og liv, som bag lukkede døre forbereder de sig på en lang række scenarier, herunder økonomisk kollaps, stigning i oliepriserne og anarki. Vi møder en unik gruppe af preppere fra Storbritannien og Europa, som har forsøgt at gøre deres hjem fuldkomment selvforsynende og har mange måneders mad og forsyninger på lager.