Soul of a Nation Presents: Mi Gente: Groundbreakers and Changemakers
Der sættes spot på nøglefigurer i det latinamerikanske fællesskab: Musikikonet Gloria Estefan, skuespilleren Diego Luna og den pensionerede professionelle baseball-spiller David Ortiz.