The Contestant
The Contestant er den utrolige, sande historie om en mand, der i 15 måneder levede indespærret på et lille værelse nøgen, sultende og alene… og komplet uvidende om, at hans liv blev sendt på landsdækkende tv i Japan til mere end 15 millioner seere om ugen.