The Creator
Midt i en krig mellem mennesker og kunstig intelligens bliver Joshua, en tidligere specialstyrkeagent, rekrutteret til at jage og dræbe The Creator, den ukendte arkitekt bag avanceret AI, som har udviklet et mystisk våben, der kan afslutte krigen og selve menneskeheden. Joshua krydser fjendens linjer, men opdager, at det våben, han har fået ordre på at ødelægge, er en AI i form af et lille barn.