The Murder That Changed Britain
Den 15. juli 1992 blev en ung mor ved navn Rachel Nickel myrdet på Wimbledon Common, mens hendes treårige søn Alex så på. Hendes død førte til et af de største justitsmord i den britiske kriminalhistorie.