Tits
Efter en ubehagelig situation på stranden efterlades teenagerne Oscar og Iben af deres venner. En af dem giver den anden en hjælpende hånd, og det kunne være begyndelsen på et uventet forhold.
Efter et skænderi på stranden går de bedste veninder Jasmine og Iben hver sin vej. Mens Jasmine er sammen med de andre piger, hygger Iben sig med Jonas, som hun er vildt forelsket i. Lidt senere opstår der en ubehagelig situation mellem Iben og Oscar, som lader til at være en meget forlegen dreng. Da alle deres venner efterlader dem på stranden, giver den ene den anden en hjælpende hånd, og snart erkender de, at de går og tumler med lignende problemer. Sommeraftenen ender måske ikke som planlagt, men denne oplevelse kunne føre til begyndelsen på et helt uventet forhold.