True Story
James Franco og Jonah Hill spiller med i denne thriller om en mand beskyldt for at myrde sin familie og den vanærede avisjournalist, han hævder at være - indtil han bliver fanget.
James Franco og Jonah Hill spiller med i denne thriller fra forfatter/instruktør Rupert Goold, baseret på Michael Finkels kuldegysende, sandfærdige historie. Efter en vanæret journalist på New York Times (Hill) lærer, at Christian Longo, en mand beskyldt for at myrde sin familie, hæver at være ham, bliver han interesseret, og møderne begynder med Longo. Men som tiden går, indser Finkel, hvor farlig Longo virkelig er.