Umbrellas
Seksårige Kyna bor i et land langt væk, hvor regnen aldrig ophører. Hun tilbringer sine dage med at lege med sin hund, Nana, og bliver beskyttet mod regnen af sin fars paraply-skæg. Kyna er skrækslagen for regnen, men da Nana forsvinder, må hun se sin frygt i øjnene for at finde sin forsvundne hund.