A Cinderella Story
En videnskabsmand fra NASA beder om Walters hjælp til at finde et match til en rød stilet, som blev efterladt af en kvinde, han mødte i en bar.
En videnskabsmand fra NASA beder om Walters hjælp til at finde et match til en rød stilet, som blev efterladt af en kvinde, han mødte i en bar. Walter bruger stiletten som første spor på den forsvundne kvinde, men i processen afdækker han hendes chokerende hemmelighed, som ender med at sætte hans eget liv på spil. Imens udstiller Willa Leos mørke familiehemmelighed, men da hun prøver at gøre det godt igen, kommer hun endnu mere på kant med loven.