Dødens skov
Som vinteren står for døren, når krigen i Europa et dødvande, og US Rangers må erobre Hill 400, et strategisk højdepunkt ved den tyske grænse.
Seks måneder efter D-dag når krigen i Europa et dødvande. Som De Allierede nærmer sig Tysklands grænse, begynder forsyningslinjer at bryde sammen, og kampforholdene bliver værre, som vinteren står for døren. US Rangers må erobre Hill 400, et afgørende højdepunkt, som muliggør milevid observation af fjenden, inklusive en hemmelig nazi-oprustning i forberedelse til det berygtede Ardenneroffensiv.