The Longest Day
Lena støtter Brandon, da han afslører en hemmelighed, der truer med at splitte familien. Callie tager Jude med på et besøg hos Quinn-familien i håbet om, at Jude ikke længere vil føle sig truet af denne side af Callies liv.