A Matter of Style
I 1937 præsenterer Cristóbal sin første haute couture-kollektion i Paris. På trods af hans succes i Spanien er begyndelsen i Paris vanskelig. Anmeldelserne er lunkne, og der er få ordrer. Cristóbal frygter, at forretningen vil gå konkurs, og han tvivler på sit talent som designer. Han søger efter sin egen stil, som kan definere hans arbejde.
Efter en succesfuld karriere i Spanien præsenterer Cristóbal Balenciaga og hans partnere sin første parisiske haute couture-kollektion i Paris i 1937. Begyndelsen er dog sværere end forventet, anmeldelserne er lunkne, og der er få ordrer. Cristóbal frygter, at forretningen kan gå konkurs, især fordi hans partnere, Nicolas og Virgilia Bizkarrondo, har investeret alt, hvad de har, i firmaet. Han tvivler også på sit talent som designer og sin evne til at matche haute couture-husene i Paris. Han ved, at han er nødt til at finde sin egen stil, som definerer hans arbejde.