A Muppets Christmas: Letters to Santa
Fejr sæsonen med alle dine favorit-muppets i denne hjertevarme og morsomme julefilm. Tag med vores lodne venner på et vildt og tosset juleeventyr fuld af latter og mindeværdig musik.
Fejr sæsonen med dine yndlings-muppets i denne hjertevarme og morsomme julefilm. Whoopi Goldberg, Uma Thurman, Nathan Lane og andre sensationelle gæstestjerner tager med vores lodne venner på et vildt og tosset juleeventyr fuld af latter og mindeværdig musik. Da Gonzo glemmer at sende tre breve til Julemanden, overtaler han Kermit og banden til at hjælpe med at levere brevene på Nordpolen. På vejen opdager de, at julen er tiden til at være hos sine nærmeste, mens de haster for at få en vens juleønske til at gå i opfyldelse. Letters To Santa er flere timers julesjov for hele familien!