Ad Astra
Astronauten Roy McBride (Brad Pitt) rejser til solsystemets ydergrænse for at finde sin forsvundne far og opklare et mysterium, der truer vores planet.
Astronauten Roy McBride (Brad Pitt) rejser til solsystemets ydergrænse for at finde sin forsvundne far og opklare et mysterium, der truer vores planet. Rejsen vil afdække hemmeligheder om menneskets oprindelse og vores plads i kosmos.