The Making of Moon Knight
Oplev Oscar Isaac og Ethan Hawke afsløre, hvordan Marvel Studios’ Moon Knight blev vækket til live. Gennem dybdegående interviews med skuespillere og filmhold samt interessante optagelser fra settet løfter ASSEMBLED sløret for denne nyskabende serie. The Making of Moon Knight rummer også en åbenhjertig rundbordssamtale med seriens instruktører.
Oplev blandt andre Oscar Isaac og Ethan Hawke afsløre, hvordan Marvel Studios’ Moon Knight blev vækket til live. Gennem dybdegående interviews med skuespillere og filmhold samt interessante optagelser fra settet løfter ASSEMBLED sløret for denne nyskabende serie. Få et indblik i figurens oprindelse i tegneserierne, og hør, hvordan seriens kreative team inkorporerede bestemte elementer herfra i Moon Knights vilde narrativ. Bliv klogere på, hvordan Oscar Isaac portrætterer flere personligheder fanget i samme krop, og hør, hvor vigtigt det var for seriens skabere at behandle psykiske lidelser med respekt og forståelse. Kom med på produktionens enorme og sindrigt designede sets, der også fremhæver et andet af seriens store temaer: egyptsk mytologi. Mød May Calamawy, der i denne serie har æren af at spille MCU’s første egyptiske superhelt: Scarlet Scarab. Dette afsnit af ASSEMBLED rummer også en unik rundbordssamtale med seriens instruktører, der åbenhjertigt fortæller om deres arbejde på dette episke projekt. Alt dette og mere kan opleves i ASSEMBLED: The Making of Moon Knight.