Alt i en nøddeskal
Anders stjæler Chip og Chaps nødder til sin nøddesmør-butik, der er formet som en enorm valnød. Jordegernerne tror, butikken er en rigtig nød. Efter de åbner taget, stjæler de nøddesmørret, og Anders jagter dem. Da Anders løber ind i et træ og bliver slået ud, lægger Chip og Chap ham på en træstamme som en kanonkugle og smider et hvepsebo ind i stammen for at ”skyde” Anders ud i en nærliggende sø.