Åndenød - Waiting to Exhale
Gennem et år følger vi fire kvinder, der kæmper med arbejde, forhold og familiekriser, alt imens de er på udkig efter den rette mand og støtter sig til hinanden.
Whitney Houston og Angela Bassett er stjernerne i denne sjove og rørende film om fire kvinder, der finder styrke gennem deres sjældne og særlige forhold. Savannah, Bernadine, Robin og Gloria søger alle efter den ægte vare: sand kærlighed. Bernadine troede, hun havde det, indtil hendes mand forlod hende for en anden kvinde. Savannah og Robin har succes i erhvervslivet, men deres kærlighedsliv er gået konkurs. Og fraskilte Gloria kommer tilbage på markedet ved at flirte med sin nye, meget kvalificerede nabo. Baseret på Terry McMillans bedstsælgende roman.