Animal Instincts
118 kommer til undsætning, da en fugleentusiast sidder fast under et væltet træ. Der venter Chimney en voldsom tur, da han tilser en spritbilist. Maddie hjælper en mor og hendes unge datter, da en voldelig far dukker op ved deres hjem. Eddie tager Christopher i at lyve. Buck tager hul på et år med "ja til muligheder" og modtager straks et interessant tilbud fra en tidligere roommate.