Apibeurzde
Pascal er en 40-årig fraskilt mand, og i dag har hans elskede søn fødselsdag. Men Pascal har stadig ingen gave. Med tre pence i den ene lomme og sin kærlighed og beslutsomhed i den anden, hopper han på sin scooter med sin hund og tager afsted for at finde en gave. En serie af uventede hændelser får denne dag til at ligne en maraton for ham.