Aquamarine
Sommeren går på hæld, og de to trettenårige piger, Claire og Hailey, har et mega problem. Om bare fem dage skal Haileys familie flytte til Australien, og det kræver et mirakel, hvis ikke hun skal skilles fra alle sine venner. Men et mirakel er præcis det, der sker, da pigerne efter en storm finder en havfrue i beach-klubbens pool.