ASSEMBLED: The Making of THE MARVELS
Tag på en intergalaktisk rejse med castet og besætningen på The Marvels, mens de deler deres oplevelser om at lave denne underlige og vidunderlige film. Træd ind i samtlige produktionsafdelinger og opdag, hvordan de skabte komplekse kampscener, utallige fremmede livsformer og nogle af de mest udførlige sets nogensinde. Fra dansefester til kattedage - det var en uforglemmelig tid for hele besætningen at indspille The Marvels. Oplev alt, når du dykker ned i Assembled: The Making of The Marvels.