Baby On Board
Det har været en følelsesmæssig rutsjebane for Mitch og Cam i deres mission for at adoptere endnu et barn. Den seneste tur inkluderede Gloria som tolk, hvilket efterlod Jay og Manny til at passe Lily, der har en stor danseopvisning på vej. I mellemtiden har Claire og Phil et stolt øjeblik som forældre, da de sender Alex til det første skolebal, men det ødelægges hurtigt med Haleys chokerende fremtidsplaner.