My Big Fat Greek Bob
Bob scorer et midlertidig show som kok i en "taber"-studenterforenings hus og opdager, at han passer ind!
Bob scorer et midlertidig show som kok i en "taber"-studenterforenings hus og opdager, at han passer ind! På grund af Bob og resten af studenterforeningen befinder Hijink familien sig midt i en kollegial gavtyvekrig, der involverer husets mest berømte alumne, dr. Yap. I mellemtiden er børnene på en mission for at invadere studenterforeningens hus og være med i begivenhederne.