Billy Hoyle (Woody Harrelson) og Sidney Deane (Wesley Snipes) er et usandsynligt par basketballsvindlere. De går sammen for at fuppe deres vej på tværs af banerne i Los Angeles og spille et spil, der er hurtigt, farligt - og sjovt.