Big Business
Bette Midler og Lily Tomlin spiller med i denne komedie om to enæggede tvillinger, der forbyttes ved fødslen. Fyrre år senere mødes de i det travle Manhattan, og resultatet er uhæmmet kaos. New Yorks overdådige Plaza Hotel danner baggrund for denne morsomme, klassiske film om forbyttede identiteter, delte personligheder og dobbelt op på problemerne.
Bette Midler og Lily Tomlin spiller med i denne komedie om to enæggede tvillinger, der forbyttes ved fødslen. Fyrre år senere mødes de i det travle Manhattan, og resultatet er uhæmmet kaos. New Yorks overdådige Plaza Hotel danner baggrund for denne morsomme, klassiske film om forbyttede identiteter, delte personligheder og dobbelt op på problemerne. Med de komiske genier Midler og Tomlin er to godt selskab... Fire giver problemer!