Big Mommas: Like Father, Like Son
FBI-agenten Malcolm Turner og hans papsøn Trent går undercover på en pigeskole for scenekunst, efter Trent bevidner et mord.
Martin Lawrence er tilbage i sin mest vanvittige rolle nogensinde som Big Momma, en vittig sydstatsbedstemor med masser af tricks skjult i ærmet. Efter at have bevidnet et mord går FBI-agenten Malcolm Turner (Lawrence) og hans papsøn (Brandon T. Jackson) undercover på en pigeskole for scenekunst. Her er Malcolm nødsaget til at fange skurkene, mens han samtidig holder skolens fjollede pedel på afstand!