Blaze of Glory
Da en uhelbredeligt syg tidligere kriminel bliver sat i forbindelse med et bankrøveri, må Art og Raylan finde ham, før han og hans unge håndlangere kan slå til igen. Men klapjagten kompliceres af Winonas bekymring over, om en hundrede-dollarseddel, hun tog fra noget bevismateriale, kan spores tilbage til hende, efter at den forsvandt under røveriet.