Blink
Da tre af deres børn diagnosticeres med en uhelbredelig sygdom, der fører til alvorlig synsnedsættelse, begiver Pelletier-familien sig ud på en rejse for at opleve verdens skønhed, mens de stadig kan. Mens de besøger betagende destinationer og gør sig unikke bekendtskaber, sikrer deres kærlighed, modstandskraft og utrolige nysgerrighed, at en usikker fremtid ikke kommer til at definere deres nutid.