Brandmands hunden
Hollywoods mest forkælede vovse farer vild under optagelserne til en reklame og ender som maskot for en lokal brandstation.
Rexxx, Hollywoods største hundestjerne, farer vild og bliver adopteret af en ung dreng. Drengens far, som er brandmester på en nedslidt brandstation, går med til at lade sin trodsige søn adoptere hunden på betingelse af, at han selv tager sig af den. De indser ikke, at Rexxx ikke blot vil bringe dem tættere sammen, men også bringe tiltrængt håb tilbage til brandstationen.