Oprindelse
En katastrofe opstår til et indisk bryllup, og beredskabsholdet skynder sig ud til ulykken. Abby prøver at finde sin mor med Bucks hjælp. For første gang står hun ansigt til ansigt med Athena. Bobby har svært ved at konfrontere sin fortid. Hen kæmper med at tage den rigtige beslutning.