KoncertfilmMusik
Los Angeles bliver farvet lilla, når BTS bringer deres "Permission to Dance"-koncert til SoFi Stadium for første gang i to år. På et stadion, der udstråler forventning og glæde, oplyser fantastiske optrædener fra "On" til "Permission to Dance" scenen, der nu kommer til live på skærmen. Bliv forenet endnu en gang af musikkens kraft.