Buddy
Med et videokamera optager Kristoffer sit liv sammen med sine samboer Geir og Stig Inge. Ved et tilfælde ender indspilningerne i et populært talkshow, hvilket Kristoffer håber vil vække hans ekskærestes opmærksomhed. Men da showets popularitet stiger, og de får en ny roommate ved navn Henriette, begynder Kristoffers venskaber at krakelere på måder, som end ikke berømmelsen kan reparere.
Kristoffer er en 24-årig plakatopsætter, som lever et bekymringsfrit liv, indtil hans verden styrter i grus, da hans kæreste Elisabeth dropper ham til fordel for sin chef. Skæbnen vil dog, at nogle af Kristoffers videodagbøger ender i hænderne på producenten bag det populære talkshow “Karsten i kveld” på norsk TV2. Få uger senere er Kristoffers liv forvandlet til TV-underholdning. Seerne betages af indspilningerne fra hans nabolag Tøyen – især Kristoffers spøjse kommentarer om sine omgivelser, hans vilde bedste ven Geir, og den excentriske webdesigner Stig Inge, som ikke har forladt Tøyens butikscenter i to år. Alle begynder at beundre Kristoffer, og pludselig ser hans fremtid lys ud. Men det har konsekvenser at eksponere sig på landsdækkende TV. Mens Kristoffer begynder at have en lys fremtid i TV-branchen, går det ud over hans venner. Geirs dybeste hemmelighed bliver afsløret, og Stig Inges personlige problemer viser sig at være langt mere alvorlige, end Kristoffer var klar over. Det bliver en kamp for Kristoffer at vinde sine venner tilbage. Han ved, hvad han vil, men har han modet til at følge sit hjerte?