Pistolens Måde
Da en mystisk kvinde finder vej ind i bankboksen, kæmper gruppen for at forstå, hvem hun er, og hvem hun er allieret med. I mellemtiden må Alex affinde sig med sine komplicerede følelser, da hun pludselig er et svært sted. Kan Vidnerne håndtere det, der kan blive afsløret?