The Road You Didn't Take
Vic og Theo rykker ud til et husspektakel mellem to forældre til en transkønnet teenager. Jack finder ud af rystende nye detaljer om sin barndom. Ben og Travis hjælper en patient, der skulle have haft lægehjælp for længe siden.