Champions 3
Emilio Estevez og hans hold, Mighty Ducks, er tilbage i en sjov, actionmættet komedie. Efter spillerne er blevet tilbudt stipendier til den snobbede privatskole Eden Hall Academy, må de sige farvel til deres træner Gordon Bombay. Den nye træner bliver holdets værste fjende, da han fjerner Charlie Conway fra kaptajnrollen, inden de skal møde holdet, som allerede har vundet mesterskabet ti gange.