Chaos Theory
Som Daisy og holdet kæmper for at beskytte Inhumans opdager S.H.I.E.L.D. den chokerende sandhed om én af deres største fjender.
Som Daisy og holdet kæmper for at beskytte Inhumans opdager S.H.I.E.L.D. den chokerende sandhed om én af deres største fjender. I mellemtiden hjælper Fitz Simmons med at indhente information, der kan føre dem tilbage gennem portalen.