En Dreng i Et Træ
Da liget af Venezuelas ambassadørs søn findes hængende fra et træ på en eksklusiv privatskole, bliver Dr. Temperance Brennan og Agent Seeley Booth kaldt ind for at efterforske. Det ligner selvmord, men både Brennan og Booth mistænker, at dødsårsagen kan være en anden.