Clutch
Filthy, der er knust over sin udelukkelse fra holdet, kæmper for at finde mening i sit liv uden basketball. Han søger råd hos nogle uventede kilder og ender med at dykke dybere ned i sin kærlighed til sprog og poesi. Han dukker op til overfladen igen med en beåndet tale for at samle holdet til det kommende bymesterskab. Crystal har et hemmeligt møde, der kan ændre Chucks liv - til det bedre eller til det værre.
Filthy, der er knust over sin udelukkelse fra holdet, kæmper for at finde mening i sit liv uden basketball. Han søger råd hos nogle uventede kilder og ender med at dykke dybere ned i sin kærlighed til sprog og poesi. Han dukker op til overfladen igen med en beåndet tale for at samle holdet til det kommende bymesterskab. På sin rejse indser han, at han er forelsket i sin ven igennem mange år, Maya.