Duress
En uligevægtig gæst kommer uindbudt til Daniels fødselsdagsfest. Conrad og Victoria udnytter Charlotte i deres bitre skilsmisse. Emilys plan går i vasken.
En uindbuden gæst skaber kaos, da Daniel holder fødselsdag. Conrad og Victoria udnytter Charlotte i deres bitre skilsmisse. Emilys ambitiøse plan rammes af et nyt tilbageslag.