Et juleeventyr
Da Jessie køber julegaver i indkøbscenteret, bliver hun falsk anklaget for at være en tyv!
Da børnenes forældre fanges i en snestorm, må Jessie købe julegaver til børnene, pynte hele hjemmet og tage børnene med hen til julemanden i storcenteret, hvor de møder hans små, drilagtige nisser.