Collision Course (Part I)
For at besejre Det Galaksehoppende Hadsbæst, Som Spiser Planeter, beder holdet på Jorden om hjælp alle de forkerte steder. Samtidig på Den Dovne Komet foregår der noget sært med Izels besætning, og det er ikke blot træthed.