The Girl From Chicago
Jake, Jemma og Kevin arrangerer en protest på campus. Emmett og Tiff sætter nye grænser for deres forhold. Imani planlægger at hjælpe en pige med at bryde ud fra 63rd St.-bandens hus. Nina er mistænksom over for Dre. Jada giver Emmett nogle uventede nyheder.
Jake, Jemma og Kevin arrangerer en protest på campus. Emmett og Tiff sætter nye grænser for deres forhold. Imani planlægger at hjælpe en pige med at bryde ud fra 63rd St.-bandens hus. Dres hyppige forsvindinger vækker Ninas mistanke. Jada giver Emmett nogle uventede nyheder.